[ آخرین آپ ]


























♥×♥ عــآ شــقآنــھـ ـهـآ یــ تنھایــیــ ♥×♥

HoMe | eMaiL | Design | Profile

سلام آجیا و دوستای گلم‎‎!‎
خوبید؟

خیلی از دوستا گفتن من افسردم!ولی اصلا در جریان این نیستن که چرا من یهو این طوری شدم!!
اونایی که بشون این ماجرای لعنتی روگفتم میدونن من چم شده...
به هرحال خیلی خسته شدم!

با این تهمتایی که بم میزنن،با این حرفایی که پشت سرم زدن!واقعا دیگه نمیتونم!

جدا از این موضوع ،خیلی ازدوستای اینترنتی نزدیکمم خدافظی کردن!
منم دیگه نمیکشم!دیگه نمیتونم بمونم!

واسه همین تصمیم دارم این پست،،پست آخرم باشه!
حداقل واسه دو ماه آپ نمیکنم و اینجا چیزی نمینویسم......

مگه اینکه اتفاق خیلی خاص و فوق العاده ای تو زندگیم بیفته که بیام و پست بذارم که عمرأ بشه....
وگرنه اصلا نمیخوام روزانه نویسی داشته باشم....

پس با این وجود خیلی شرمنده ی دوستا و آجیام میشم!
ولی هستم....هرکدومتون که آپ کنین و خبر بدید ،میخونمتون و کنارتون هستم...هرچند اگه دیر بیام.....

اگه هم احیانأ آجیای خیلی نزدیکم شمارمو بخوان،بشون میدم!
حداقل شما تنهام نذارید!

خیلی خیلی دوستتون دارم.....
پس واسه همیشه که نه،واسه چند ماه خدافظ همگی!
((خیلی دلم براتون تنگ میشه))

عاشق  همیشگی شما ....رز



نظرات شما عزیزان:

دلداده
ساعت20:07---29 تير 1392
تو همچنان نیااااااااااا باشه یه وقت نیای ها ...

عسل
ساعت18:45---16 تير 1392
سلام ابجی عزیزم
رزی خوبی؟
چیشده گلم من خیلی وقته که نت نیومدم چی شدی

کی باعث ناراحتیت شده
توروخدابهم سربزن اگه فراموشم نکردی


♥ ZhIlA♥
ساعت15:35---11 تير 1392
بی معرفت خیلی دلم برات تنگ شده خیلی

رز برگرد


سحر
ساعت10:11---4 تير 1392
ای کـاش میـــدانستـی چه غـم بـزرگـی در دلـم سنگینـی می کند ، گویــی وزنـش همانـند یـک هنـدوانـه بـزرگ اسـت که بـه دستـان کوچک یـک کودک دهـــی ...

م صادقي
ساعت18:08---31 خرداد 1392


سحر
ساعت15:38---25 خرداد 1392
امان از

روزی که

میبــــــینی...
.
چیزی برایتــــــــــــ نمانده...

جـــز...

یکــــــــــــــــ بغل تنهــــایی...
.
چنــــــــد خط حرفـــــــــــــ ناگفتــــه...
.
و یکـــــــــــــــــــ دل ...


تــــــــــآرا
ساعت16:05---22 خرداد 1392
سلام آجی رزی جون خودم
من نبودم کجا رفتی تو؟
شرمنده بهت سر نزدم منم چند ماهه نیستم
خوشحال میشم بهم سربزنی


مها
ساعت8:51---30 ارديبهشت 1392
مرا به هیچ بدادی و من هنوز بر آنم

که از وجود تو مویی به عالمی نفروشم



(سعدی)
اپم عزیزم منتظرتم .....زودبیا ..کجایی رزمن؟؟؟


مها
ساعت11:50---27 ارديبهشت 1392


وقتی میان این همه ادمک چوبی شانه ای نیست که تکیه گاه گریه ام باشد



وقتی که اغوشی نیست که از همه دل خستگی ها در بر بگیرم



وقتی دست های گرمی نیست که دستانم را شریک شود



یا اشکانم را با سر انگشت هم دلی پاک کند



وقتی که هیچ چشم منتظری در این دنیا برای من پلک نمی زند



وقتی صدایی نیست که خستگی لحظه هایم را با لحن گرمش دل داری دهد



وقتی که هیچ گوشی نیست که این همه دل نوشت را بشنود



حس می کنی تنهاییم را؟؟!!



اگر حس کردی



تو بگو چه باید کرد؟!


م صادقی
ساعت18:25---18 ارديبهشت 1392
اجی رز عزیز این چند ماهی که گفتی دقیقا چند ماهه

سحر
ساعت16:59---17 ارديبهشت 1392
هر جاي اين سرزميني

باش !

فقط هر روز خنده هايت را برايم پست کن !

قلب من براي تپيدن

نياز به انگيزه دارد ...


م صادقی
ساعت23:01---11 ارديبهشت 1392


م صادقی
ساعت15:00---8 ارديبهشت 1392


مها
ساعت10:09---4 ارديبهشت 1392
انگشتانت را به من بده

برای شمردن لحضه های نبودنت

کم آورده ام... !

اپم عزیزم ...منتظرتم....زودبیا.......


ش
ساعت12:15---28 فروردين 1392
Envois ce message à 10 personnes, et retourne sur cette page,
Tu verras à quoi ressemble la personne qui t'aime en secret !

Le message à envoyer :

Cela parait bizarre mais ca marche vraiment ! Tu veux voir le portrait de la personne qui t'aime en secret ?
Envoie ce message a 10 personnes et rend toi sur la page http://amour-en-portrait.vu.cx/
tu verras afficher le portrait de la personne qui t'aime.
Tu risques d'etre surpris(e) ! ( le portrait est ressemblant a environ 90% ).


مها
ساعت11:16---28 فروردين 1392
میخواهمتــــــــــــــــــــ…< br />

ولــــی…


دوری…


خیلی خیلی دور...


نه دستم به دستانـــــــت میرسد


...نه چشمانم به نگاهتــــــــــــــــــ ...



م صادقی
ساعت23:15---27 فروردين 1392
سرت که درد نمی آید از سوالاتم ؟
مرا ببخش کـــه اینقدر بی مبالاتم
چطور این همه جریان گرفته ای در من
و مو به موی تو جاریست در خیالاتم ؟
بگو به من کـه همان آدم همیشگی ام؟
نه ... مدتی است که تغییر کرده حالاتم
چقدر مانده به وقتی که مال هم بشویم
درست از آب درآیند احتمــالاتم
تو محشری به خدا ، من بهشت گم شده ام
تو اتفاق می افتی ، مــــــــــــــــن از محالاتم
چقدر ساکتی و من چقدر حرف زدم
دوباره گیج شدی حتمـــا از سوالاتم
دلم گرفته اگر زنگ می زنم گاهی
مــرا ببخش که اینقدر بی مبالاتم


ناشناس اشنا
ساعت18:10---27 فروردين 1392
سلام...........چی شد؟

م صادقی
ساعت21:25---20 فروردين 1392
تو مرا یاد کنی یا نکنی
من به یادت هستم
همیشه


سحر
ساعت14:41---16 فروردين 1392
زخم که میخوری مزه مزه کن

حتما نمکش آشناست


sanaz
ساعت21:23---15 فروردين 1392
سلام آبجی رز جوووووونم کجایی دلم برات خیلی تنگ شده اگه نت اومدی به منم سر بزنم خیلی خوشحال میشم بیای امیدوارم هر جایی هستی آبجی جونم موفق باشی و لبخند روی لبهات باشه پس تا وقتی که میای و بهم سر میزنی دوستت دارم خداحافظ

م صادقی
ساعت20:36---7 فروردين 1392


ژیلا
ساعت12:50---4 فروردين 1392
سلام اجیه بی معرفت
عیدت مبارک گلم
من هنوزم منتظرتم عزیزم


دلداده
ساعت21:03---2 فروردين 1392
دیری دیری دینگ...دیری دیری دینگ..دیری دیری دیری دیری دیری دینگ
سال نو شمام مبارکککک

ایشالله که یه سال خوبه خوبه خوبه پر از هیجان داشته باشی..یه سال دوس داشتنی که هیچ وقت از یادت نره..

وصل شدی آبجی؟رفع اتهام گشتی؟


م صادقي
ساعت19:27---29 اسفند 1391
سلام دوست خوبم عيدي زيبا و سالي سرشار از موفقيت برات آرزومندم به اميد بهترين ها
اميدوارم سال جديد پاياني باشه بر همه غصه ها و دردهات دوست خوبم


solaleh20
ساعت20:55---25 اسفند 1391
سلام عزیزم پیشاپیش عیدت مبارک. سال خیلی خیلی خیلی خوبی داشته بااااااااااشی عشقم رز گلممممممممممممممممم

عسل
ساعت21:02---18 اسفند 1391
گلم درکت میکنم امیدوارم خیلی زود خنده رو لبات بشینه
دوستت دارم


Mohammad reza
ساعت21:00---16 اسفند 1391
زندگی با تو چه زیباست نمیدانی تو/دل من غرق تمناست نمیدانی تو/شوق دیدار تو در باغ دلم میشکفد/دل من منتظر توست نمیدانی تو..
منتظرتم تو بلاگ شولم پیکچر...


مهاجونت بی وفاااااااا
ساعت9:08---8 اسفند 1391
آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم...م


غزاله
ساعت0:43---8 اسفند 1391
سلام عزیزم به من هم سر بزن
نبینم ناراحت باشی ها !
منو که یادته گلم ؟
دوستت دارممممم


م صادقي
ساعت17:35---6 اسفند 1391


سحر
ساعت22:45---3 اسفند 1391
گاهی ماندن از رفتـن



سخت تـــر است...



زمانی ماندنت



عشـــــق و امـــیدت را بـــر باد



خواهد داد...



بایـد گذاشت و گذشت



چشم بست



و



دل کــــند



گریست بدون قطره اشکــی



شکست بدون هـیچ صدایی



اما رفـت و نمانـــــــد...



شایــــــد خاطــــــره رفتنت



مانــــدگار شـــــــود . . .


م صادقي
ساعت19:57---2 اسفند 1391
سلام رز عزيز بيايي نيايي من بهت سر ميزنم از خدا ميخوام زود تر حالت خوب شه و برگردي دلم تنگ شده برات به اميد بازگشتت

مهااااااااااا
ساعت10:29---30 بهمن 1391
چه سخت است هم پاییز باشد
.هم ابر باشد.
هم باران باشد
. هم خیابان خیس اما....
. نه تو باشی.
...... ... ... نه دستی برای فشردن باشد.
نه پایی برای قدم زدن باشد
.نه نگاهی برای زل زدن!!!!!


ژیلا
ساعت0:13---30 بهمن 1391
سلام رزییییی خیلی بی معرفتی مگه قرارنبود نری
کی حرف زد بهت عزیزم بیخیال حرف مردم من شمارمو توخصوصی میذارم منتظره پیامتم عزیزم


ملینا
ساعت19:13---29 بهمن 1391
بابا من تازه ازت خوشم اومده کــــــــجا

ملینا
ساعت19:13---29 بهمن 1391
بابا من تازه ازت خوشم اومده کــــــــجا

mahsa
ساعت10:20---28 بهمن 1391
باور ڪــُــنید اِتِفاقِ مُهِمے نَیــُـفتـــاده

فــَــقــَـط بــَــندِ دِل دُختَرَڪـــے پاره شُده مِثلِ تَسبیح

مَـטּ خــُـودَم چِشم دوختـہ اَم بـہ اُمیدِ وقوعِ یِڪ اِتِفاق

ڪـہ اِتِفاقا رُخ نِمے دَهد...!

آپم
.
.
.
آپم


مصطفی
ساعت11:43---26 بهمن 1391
خاطراتت صف کشیده اند !
یکی پس از دیگری …
حتی بعضی هاشان آنقدر عجولند که صف را بهم زده اند !
و من …
فرار می کنم
از فکر کردن به تو
مثل رد کردن آهنگی که …
خیلی دوستش دارم خیلی !


Raheleh
ساعت19:15---25 بهمن 1391
OUILOVYOUIL ****** VEYOU ****** ILOVEYOUILO
OVEYOUIL *********** L *********** OUILOVEY
YOUIL *************** *************** YOUIL
UILO *********************************** VE
EI ************************************* IL
V *************************************** O
O *************************************** L
E *************************************** U
YO *************HAPPY VALENTINE**********IL
YOUI *********************************** EY
OVEYO ******************************* LOVEY
OVEYOUIL *************************** ILOVEY
UILOVEYOU *********************** UILOVEYOU
VEYOUILOVEYOU ***************** YOUILOVEYOU
YOUILOVEYOUILOV ************* LOVEYOUILOVEY
UILOVEYOUILOVEYOU ********* LOVEYOUILOVEYOU
LOVEYOUILOVEYOUILOV ***** ILOVEYOUILOVEYOUI
EYOUILOVEYOUILOVEYOU *** YOULOVEYOUILOVEYOU
VEYOUILOVEYOUILOVEYOU * VEYOUILOVEYOUILOVEY


♫ ✘ ღ ✘ ℛÅн℮ℓ℮н
ساعت21:56---23 بهمن 1391
بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا . . .

داداش سعید
ساعت21:11---23 بهمن 1391
این چند ماه خیلی برام دیر میگزره ها
بیا دیگه آپ کن آبجی


ساناز
ساعت13:07---22 بهمن 1391
دنیا دو روزه ، هر دو روزشم تولدته !!!
روز اول میاى این دنیا ، روز دوم میرى اون دنیا …
تازه تو طول روز عاشق هم میشى !
روز اول عاشق بنده خدا ، روز دوم عاشق خود خدا …


atena
ساعت18:03---21 بهمن 1391
سلام رز جان ببخشید ک دیر اومدم منم حالم تعریفی نداره خیلی اتفاق ها برام افتاده
ولی خداروشکر الن بهترم


مریم
ساعت13:11---21 بهمن 1391
سلام املوز اومدم بگم یه وب زدم واسه خوانندگان مورد علاقم

اینم ادرسش :justin-fan.blogfa.com اگه می خواستی بلینکمت بهم خبر بده [بوسه]


شیما
ساعت0:34---19 بهمن 1391
آره وقتی دوستای نزدیکت میرن خیلی سخته موندن....تجربه شو داشتم واقعا سخته
هععععییییی
اما چیکار میشه کرد....میگذره دیگه....


ریحانه(طایفه ماه عسلی ها)
ساعت4:41---18 بهمن 1391
سلام.خوبی؟؟

با سه تا پست جدید منتظر نگاه قشنگت هستم...خوشحال میشم اگه بیای...

نظر یادت نره لطفا...


سحر
ساعت15:02---17 بهمن 1391
ایــن روزهــا...

زل مـی زنـم تــوی چشـــمانم

خـودم را بهــــانـهـ مـی كنــــم بـرای خــندیـدن

قــدم مـی زنــم پــابهـ پــای خـــودم

و...

دســـتم دســـتـ دیگــرم را مـی گیــــرد

تــــا گـــــم نشـــــــــوم

مـــیان اینهـــــــــــــــــمهـ تنهــــــایی


م صادقی
ساعت22:42---15 بهمن 1391
من که میام هر چند تو آپ نکنی

solaleh20
ساعت17:48---14 بهمن 1391
سلام رز گلم. خوبی آبجی کوچولوی خودم؟ منتظرت می مونم فقط همین و این که فراموشم نکن تو هم که فراموش شدنی نیستی خودت بهتر میدونی که برام خیلی عزیزی.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ر♥ز♥ | 11 بهمن 1398برچسب:, | 17:33 |
Desiner: lady skin